Електронният
магазин и осъществяването на правилен избор за платформа, на която да позиционирате
вашата машина за продажби е ключов за успеха на начинанието, което сте
замислили. Изборът на концепция за развитието на електронния ви магазин зависи
от следните параметри:
- Какви ще бъдат
продуктите (стоки и/или услуги), които ще продавате;
- Кой е целевият
пазар, на който ще продавате;
- Кои канали за
комуникация с клиентите ще се използват с цел генериране на повече продажби;
- Каква е целевата
аудитория, на която основно ще продавате;
- Какви са важните
аспекти от процеса по продажби;
- Какви са
спецификите на комуникацията при обслужване на клиентите;
- Какви са
спецификите на логистиката (изключително важен компонент, който влияе върху
качеството на услугата при доставка) – има много примери как логистиката може
да изгради или да разруши репутацията на онлайн магазин;
За повече информация
се свържете с нас за индивидуална консултация!