Електронният магазин и осъществяването на правилен избор за платформа, на която да позиционирате вашата машина за продажби е ключов за успеха на начинанието, което сте замислили. Изборът на концепция за развитието на електронния ви магазин зависи от следните параметри:
- Какви ще бъдат продуктите (стоки и/или услуги), които ще продавате;
- Кой е целевият пазар, на който ще продавате;
- Кои канали за комуникация с клиентите ще се използват с цел генериране на повече продажби;
- Каква е целевата аудитория, на която основно ще продавате;
- Какви са важните аспекти от процеса по продажби;
- Какви са спецификите на комуникацията при обслужване на клиентите;
- Какви са спецификите на логистиката (изключително важен компонент, който влияе върху качеството на услугата при доставка) – има много примери как логистиката може да изгради или да разруши репутацията на онлайн магазин;
За повече информация се свържете с нас за индивидуална консултация!