Изработката на онлайн магазин е цялостен процес, който започва от определянето на стратегията за развитие и е съобразена с рекламната стратегия с цел лесното взаимодействие между всички тези компоненти. Изработката на онлайн магазинът включва:

  • Избор на платформа, на която ще е позициониран сайта;
  • Избор на хостинг, където ще е разположен сайта
  • Създаване на архитектура на сайта, съобразена с URL структурата по начин, по който сайта да е лесен за откриване и индексиране за търсачките (търсещите машини);
  • Създаване на URL структура, съобразена с бъдещите амбиции и възможности, които биха се появили;
  • Избор на дизайн и визуализация на сайта, съобразени с целевата аудитория;
  • Създаване на продуктовите категории и залагане на конкретни елементи, така че те да бъдат лесни за откриване от търсачките (търсещите машини);
  • Създаване на съдържание за сайта – снимки, текстове и видео и т.н.

За повече информация се свържете с нас за индивидуална консултация!