- Печатна реклама
- Телевизионна реклама
- Радио реклама
- Външна реклама (билбордове, банери, табели) – Outdoor
- Нестандартна вътрешна реклама (телевизионна реклама на специфични локации, банери и табели) – Indoor
- Онлайн реклама (анимирани банери във външни сайтове)
- Онлайн реклама (в търсачки от типа на Google) – предизвикана от потребителя реклама
- Онлайн реклама в социалните мрежи – непредизвикана от потребителя реклама
- Онлайн реклама във форуми и тематични групи в социалните мрежи
- Тематични конференции
- Тематични изложения
Всеки от изброените канали за маркетингова комуникация обикновено се съчетава с един или повече канали за PR (Public Relations) – на български „Връзки с обществеността“. PR кампаниите са ATL (Above The Line) и BTL (Below The Line) в зависимост от стратегията за комуникация на дружеството, като цялостно заедно със Стратегията за продажби образуват цялостната политика за комуникация с клиентите, известна още като Стратегия за Маркетинг и Продажби.
За повече информация се свържете с нас за индивидуална консултация!