Реализацията
на изгодна сделка е ключов процес от съществено значение за съществуването на
всеки бизнес. За да съществува бизнеса е необходимо да има множество сделки,
които да бъдат изгодни за всички участници в процеса, по начин, по който те да
имат интерес да продължат да правят бизнес помежду си. Факторът „Конкуренция“
влияе върху баланса на взаимоотношенията доставчик-клиент по начин в зависимост
от конкуренцията в съответния сектор по отношение на съответния продукт (стока
и/или услуга).
Отварянето
на преговорите е момента, в който започва процеса на търговска комуникация с
клиента – запитване по мейла, встъпително телефонно обаждане за насрочване на
търговска среща или влизането на клиента в магазина са моментите, които
предшестват момента на започване на търговска комуникация.
Всеки
следващ етап от търговската комуникация е основан на правилото за надграждане
на ползи за клиента, но в крайна сметка могат да бъдат сведени до 2 (Две!)
основни задачи за търговеца, а именно:
- Да разбере какви
конкретно са нуждите на клиента;
- Да убеди
клиента, че може да му продаде точно това, което клиента търси и на условията,
на които го търси (да изтъкне ползите за клиента на база на подадената
информация от самия клиент).
Разбира
се този толкова лесен процес има и своите специфики, които са характерни за
всеки продукт (Стока и/или услуга), затова е важно прилагането на индивидуален
подход при определянето на търговските процеси и тактиката за прилагането им.
За
повече информация се свържете с нас за индивидуална консултация!