Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/shofifu5/iat.bg/wp-content/plugins/unyson/framework/includes/option-types/typography-v2/class-fw-option-type-typography-v2.php on line 148

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/shofifu5/iat.bg/wp-content/plugins/unyson/framework/includes/option-types/typography-v2/class-fw-option-type-typography-v2.php on line 148

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/shofifu5/iat.bg/wp-content/plugins/unyson/framework/includes/option-types/typography-v2/class-fw-option-type-typography-v2.php on line 148

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/shofifu5/iat.bg/wp-content/plugins/unyson/framework/includes/option-types/typography-v2/class-fw-option-type-typography-v2.php on line 148

Продажбите към крайни клиенти известни също като “b2c” продажби (business to customer) се реализират обикновено през три от каналите за продажби: Магазини, Продажби по Телефона, Онлайн Продажби.

Характерното за продажбите към крайни клиенти е, че решението за покупка на продукт (стока и/или услуга) се взима в повечето случаи спонтанно директно от самия клиент, което е различно от начина за взимане на решение при бизнес клиентите.

 Предимството за това спонтанно взимане на решения от крайните клиенти се изразява в това, че при продажбата на стоки през този канал се прилагат повече маркетингови инструменти, които като резултат генерират и съответния по-голям брой продажби.

Специфичното при продажбите към крайни клиенти е по-големият брой сделки на по-ниска средна цена на продажба за масовия тип продукти, което има и своите изключения (например индустрии като строителство, автомобилна индустрия и битова електроника).

За повече информация се свържете с нас за индивидуална консултация!