Увеличение на продажбите в онлайн магазин е процес, който има своите конкретни критерии, които са изпълнени в хронологичен ред:

  • Идентифициране на конкретната целева аудитория (кои са клиентите Ви, как конкретно им помагате, какви проблеми им решавате, каква добавена стойност им носите)
  • Конкретизиране на посланието за продажба (какво конкретно искате да им кажете, така че да купуват от Вас)
  • Конкретизиране на начина за комуникация с тях (как да разберат за това, че ни има и как можем да решим проблемите им?)
  • Оптимизация на достъпа до онлайн магазина ви (SEO оптимизация, достъп през мобилно устройство, подобряване на клиентското преживяване в сайта Ви).
  • Създаване на индивидуални “landing pages” по начин, по който най-пълно да се покриват спецификите на клиентското търсене и да се дава максимално добра добавена стойност
  • Улесняване на процеса по реализация на продажбата (прости и бързи стъпки от поръчката с различни методи за плащане, ниска или никаква цена за доставка, кратки срокове за доставка и лесен начин на връщане на стока).
  • Използване на различни канали за комуникация с цел максимизиране на ефекта от продажбената фуния (онлайн търсачки, социални медии, имейл маркетинг и т.н.)

За повече информация се свържете с нас за индивидуална консултация!